miércoles, 1 de febrero de 2012



Model Canvas 

      • Value preposition: 

1) Agafar antics icones del món de la moda i redissenyar-los, de manera que analitzem els motius pels quals actualment no ho compraríem, i modificar-los per tal que siguin peces d’èxit, segons el públic d’avui dia. 
2) Fer peces de producció limitada (semi exclusives) 
3) Que els clients puguin pagar per que una sèrie de dissenyadors redissenyin una peça teva ja passada de moda o antiga. 
4) És una idea de “luxe” amb un preu bastant assequible. 
5) És roba vella que agrada tan a gent gran, que ja van viure a la seva joventut fa anys, com a gent jove, ja que al cap i a la fi és roba actualitzada y de nova producció. 

  • Clients: 

1) Dirigida a una edat de 20 a 50 anys. 
2) El client estrella serà una persona de 30 anys a la que li agradi molt la moda. 
3) Majoritàriament dones. 
4) Gent d’adquisició econòmica mitja-alta. 

  • Channels: 

1) La localització de les botigues és nacional, situades sobretot a les capitals i a les ciutats més importants de tota la península. 
2) Hi ha també una botiga virtual des d’on es veuran catàlegs, ofertes, promocions, la gent podrà encarregar i comprar, etc. 
3) Ens promocionarem mitjançant showroom de fires de moda d’arreu del món un exemple és la 080 BCN fashion. 

  • Relationships: 

1) Catàleg via online amb possibilitat de compra. 
2) Noticies, ofertes i promocions via correu electrònic amb tots els clients. 
3) Anuncis de campanya publicitària en revistes de moda. 
4) Concursos mitjançant les xarxes socials com facebook. 
5) Blog de moda amb consells d’estètica, tendències, etc. 

  • Revenue sources: 

1) Els beneficis apareixen bàsicament de les ventes. 

  • Cost structure: 

1) Els diners seran invertits en major mesura amb el re-disseny de les peces de roba, tan amb les nostres pròpies com amb les que ens encarreguin els clients. 
2) Seguidament trobem la producció que també te un cost important. 


3) Per últim trobem la distribució tan a les botigues com als particulars en el cas de les compres online. 

  • Key activity: 

1) El re-disseny de peces de roba exclusives. 
2) La creació d’una pàgina web amb consells d’estètica i tendències en format blog. 

  • Key resources: 

1) Sobretot els treballadors (dissenyadors, dependents, assessors de moda, patronistes, transport, administratius, etc.) 
2) La maquinària i transport. 
3) Els clients que van amb la seva roba. 
4) El material necessari per tal de dur a terme totes les tasques requerides a l’empresa (material d’oficina, material de patronatge i confecció, etc) 

  • Key partners: 

1) Subcontractació d’una empresa de distribuïdors. 
2) Subcontractació d’una empresa de representants. 





No hay comentarios:

Publicar un comentario