miércoles, 1 de febrero de 2012



5 Force Analysis 

  • Providers power. No en tenim 


  • Substitute products. La nostra finalitat és vendre a través d’internet. Empreses tèxtils que ofereixin aquest producte, tot i no ser competidors, són Zara, Mango (que, a més, fa col·leccions ecològiques), Topshop, Asos (que només ven via online), Bimba y Lola, Massimo Dutti i Dorothy Perkins, entre altres. 


  • Market rivalry. Dels competidors que hi ha, solen tenir els preus bastant alts en comparació als preus a què aspirem a posar nosaltres. La resta d’empreses produeixen per a un públic de classe alta, però nosaltres també volem arribar a la classe mitja -alta, tot i que siguin productes bastant exclusius. 


  • New entrance. El fet no és que sigui difícil que entri al mercat una empresa d’aquest tipus, sinó que una empresa que pretengui realitzar aquest tipus de redisseny voldrà treure tot el profit possible i, per tant, voldrà obtenir més beneficis amb uns preus molt elevats, fora de l’abast d’una classe una mica més baixa. 


  • Clients power. Els nostres clients són persones de classe mitja – alta i alta, interessades en la moda. Volem que tinguin accés, amb un preu raonable dins el producte que oferim, a unes peces bastant exclusives degut a la producció limitada d’aquest. Han de ser persones interessades en la moda, ja que redissenyem roba i complements que han estat icones de la moda en algun moment determinat de la història. A més, volem que sàpiguen combinar-ho de la millor manera possible, i aconsellem a través d’una web. És per a la gent, també, que està al dia amb les tecnologies, ja que tot el procés de venda i selecció del producte es fa via online, i les votacions per indicar quin producte prefereix que es redissenyi es fa a través de xarxes socials com Facebook. Això inclou el fet que ens dirigim a un públic jove (normalment, entre els 20 i els 35 anys, 40 com a molt). Treballem per a un públic final, que són persones (en quant a la venda). Però la nostra intenció és, a més, en el moment en què l’empresa sigui estable i obtingui una bona quantitat de beneficis, promocionar-nos fent roba per a sèries o pel·lícules. Aquest client seria un “client empresa”. Ara mateix ens volem donar a conèixer com una botiga online, on aconsellem sobre estilisme (mitjançant un blog) i ens comuniquem amb clients a través de xarxes socials. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario